ذاك هو

الحب حالة شعورية تجمع العديد من المتناقضات
تتألم برضا تتذوق العسل مراً تتنعم بعذاب
قمة الإحساس بالكرامة وقمة الإحساس بنسيانها تمتلك العالم وتتنازل عنه لمن تحب

ماذا يمكن أن تسمي
عجز منطقك عن الإدراك ...عجز لسانك عن النطق ....عجز قلبك عن أن يتحمل خفقانه

ذاك هو الحب
ولكن .... لابد و أن يكون مظلل بشرع الله

Sunday, August 26, 2007

النتيجة ظهرت

كنت من اخر يوم امتحانات تقريبا متوقعاها
و ما كنتش منتظراها بل كنت ناسياها نهائي
كان بيفكرني بيها سؤال المحيطين
أخبار النتيجة ايه؟
وانا اقول أخر الشهر
قال والشهر ماشي وانا مش مركزة معاه خالص
ويوم الجمعه الساعة 6 مساءً تقريبا
لقيت رسالة جاية على الموبايل
تكنولوجيا بقى
بيبعتوا لنا النتيجة كل تيرم على الموبايل
المهم
قلت مع نفسي انتي جيتي
أشوف بقى هاخد كام مادة مع مواد التيرم اللي جاي
ومش هاطول عليكم
الحمد لله الحمد لله الحمد لله
نجحت في الخمس مواد
بلا فخر 4 مقبول و واحدة جيد جدا
الحمد لله الحمد لله الحمد لله
اللي ييجي يهني
انا باقدم شاي
وبس
النصبة عندكم والست قاعدة
اطلبوا زي ما انتم عاوزين
دعواتكم بقى
فاضل تيرمين

74 comments:

محمد عبد الرحمن said...

مبرووووووك
يارب ربنا يوفق حضرتك عشان تفرحي وتكونى كل ماتتمنيه
بس شاى؟ ما علينا... أنا جاى أهنى وف أول زيارة عموما اللى جاى مش هيكون أصعب من اللى فات إلحقى تمتعى بطلب العلم وثوابه الكبير فقط تذكرى خلى نيتك تنفعى بعلمك دينك ووطنك وأنقلى العلم لمن يحتاجه ربنا يباركلك فى فهمك ويوصلك لفهم أعلى
ذاكرى كويس ربنا يحفظك
خلاص شربت الشاى يجعله عامر وغقبال الشهادة الكبييرة
دمتى بخير

بهلوله said...

انا بشرب الشاى سكر بره
يعنى الشاى على الصنيه والسكر على السلم بره الشقه خالص
عموما
مبروك
ويلا بسرعه قومى ابعتى الشاى على المدونه بتاعتى

مواطن زهقان said...

الف الف مبروك
وربنا يكرمك فى حياتك ان شاء الله

واتمنى زيارتك ليا فى مدونتى
رسالة مواطن زهقان

مواطن زهقان said...

ايه دا شاى ايه
احنا عاوزين
شربات ياجدعان
لالالالالالالالالالا كدا ماينفعش

Unknown said...

ألف مبروك
عقبال الشهادة الكبيرة
كده برده
تبقى خالصة مخلصة
ومادة جيد جداً
وشــــاي بس
طيب ماشي مقبول
بس عايزينه كومبليت
يعني معاه لبن وجاتوه وبسكويت وبيتي فور
:)
وألف
ألف مبـــــــررررررررررروووووووووك

kafrawy said...

مبروك

انا جايب مقبول و 4 مواد

شوف انتى بقة

العزومة ع اية

عصفور المدينة said...

مبارك
ربنا يوفقك

شقاوة شعب said...

الف مبرووووووك
بس ايه التفوق ده

4 مقبووووول
و 1 جيد جدا

طبعا هو ده التميز لان مقبول من القبول
فاللهم اجعلنا من المقبولين

abo salah said...

بعد السلام عليكم

ألف مبروك علي النجاح ومن نجاح لآخر أن شاء الله ، و عقبال التخرج

اعتبري الشاي وصل

تحياتي

Salma said...

ألف ألف مبرووووووك يا ماعلينا.
و عقبال الترمين اللي جايين
تجيبي فيهم 1 مقبول و 4 جيد جدا:)و لو نفسك في امتياز..و ماله أنت أدها و أدود. ربنا يوفقك يا ما علينا أنت تستهلي كل خير. اه صحيح أنا بحب الشاي يكون بالبن...أجيب اللبن معايا و لا أيه النظام :)

Doba said...

مليش دعووووووووووة انا عاوزة جاتووووووووووة والله هعيطلكو هنا لغاية متجيبولى حتة كاتوه وببس

الف الف مبروك ودايما متوفقة يارب
تحياتى -- هبة

خيرالدين said...

مبروك يا صديقتى العزيزه

مش عاوز شاى عارفانى بانام خفيف
ومش كييف


والله فرحت لك قد ما كنت مخنوق من الفتره اللى حرمتنا من تعليقاتك القصيره

يلا
يارب تخلصى على خير
اسف
امنية حيات انى اطول عليك

بتاع العسل said...

الفين مبروك
وعؤبال ما نخلص الترمين الجايين على خير
ان شاء الله
انا وانتا
وقول يا رب
معلهش جات متاخرة شوية

ta5areef said...

congratulation gameela
من جد وجد ومن زرع حصد
وانا عارفك بتذاكرى من اول يوم
مبروك كمان مرة بس بالعربي بقي
يلا كفاية

أبوسويلم said...

ده احنا نهنى انفسنا والله
ألف ألف مبروك يا جميلة وعقبال الدكتوراه ان شاء الله
لكن انا حاسس كده انك مش فى المود اللى هو يمكن بسبب النتيجة والقلق وكده ولا فيه حاجة تانية
يا ريت تطمنينا يا ست الكل
بس خللى بالك انا باشربه تقيل سكر خفيف ما تنسيش والله
سلام يا غالية

مهندس مصري بيحب مصر said...

ألف مبروك
و عقبال ما تخلصي الكلية و تخشي معركة الحياة
اللي أصعب من الكلية بكتير
بس ربنا يوفقك دايما
و عموما ما علينا مقبول أو غيره المهم النجاح
و ساعات كتير دلوقت التقدير في الكلية ما بيعبرش عن المقدرة على النجاح في الحياة العملية
ألف مبروك مرة تانية
و الشاي بتاعي إنك تعلقي في مدونتي
علشان تنور بتعليقك

ما علينا said...

اولا اعتذر على تاخري على الرد

وذلك لاسباب خارجة عن ارادتي

انتم عارفين النت وحركاته

المهم

اتفاجأت ان في ناس كتير دي اول زيارة لهم

يعني وشهم حلو اوي

وطبعا الناس الاقدم
دول مكاني
هم اللي استقبلوا المهنئين

نبدأ بقى

ما علينا said...

طال الليل

بارك الله فيك ولك
انا تحت امرك الشاي دا مبدئيا
اصل انا بحبه اوي


ربنا يكرمك على دعائك الجميل
واتمنى ان يكون لي منه نصيب ان شاء الله
والمسلمين جميعا

المدونة نورت بزيارتك
اتمنى ما تكونش اخر زيارة

ما علينا said...

بهلوله

بهلولتي محبوبتي

دا انا اطرده برا المنطقة
طالما دي الاوامر البهلولية

وحالا اجدع شاي
على ميه بيضا
تلاقيه في مدونتك

وربنا يبارك فيكي
ويبارك لك في بهلول

ما علينا said...

مواطن زهقان

زمل يعني
ربنا يبارك فيك
ويفك زهقنا كلنا عن قريب ان شاء الله

وبص وراك كدا
تلاقيني واقفة بازازة الشربات

ايوا وراك في مدونتك

خلاص بقى
انت عرفت السكة
الزهق هنا جماعي
ورخيص وابن حلال

نورتني

ما علينا said...

أنونيمس

ايه يا دكتور انت داخل على طمع ولا ايه

هم محدودي الدخل كدا طماعين

كويس انك مالحقتنيش التيرمات السابقة

كانت بتبقى مطعمة بواحدة امتياز
والباقي جيد
او مشكل جيد على جيد جدا
ومعاهم واحدة بس مقبول

كنت هاتطلب ايه
اوبن بوفيه



وبعيد عن كل دا
انا تحت امرك يا دكتور
دعواتك بس

ما علينا said...

kafrawy

خلاص احنا نحط الخمسة بتوعك
على الخمسة بتوعي
نلغبطهم على بعض
وبعدين نقسمهم قسمة العدل

وبعدين بقى نشوف حد يعزمنا
احنا الاتنين

منورني يا كفراوي
ألا انت صحيح كفراوي
ومن اي كفر

قولي يمكن نطلع جيران

ما علينا said...

عصفور المدينة

ربنا يبارك فيكي

ويوفقنا للخير جميعا ان شاء الله

شكرا على المرور

ما علينا said...

شقاوة شعب

الشعب جاي يطلع شقاوته على ولا ايه

ما انا هاخد الجدا اللي على الجيد
افكها واقسمها على الـ4 مقبول
يقوموا يتساوا كلهم ويبقوا جيد

شفت بقى


ربنا يجعل فينا القبول جميعا ان شاء الله


نورت المدونة

ما علينا said...

abo salah

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته


ربنا يكرمك
ويبارك فيك

ولا لازم تشرب

مفيش حاجة اسمها اعتبره وصل

لازم تشرب


منور يا ابو صلاح

ما علينا said...

Salma

ازيك يا سلمى
الله يبارك فيكي

المهم قوليلي انت اخبارك ايه
طمنيني عليكي


ويا ستي انا تحت امرك
انت مفكراني بخيلة ولا ايه

اللبن على طبعا

بس انت جيبي معاكي
الشاي والسكر
والكوبيات
اه والميه

وبس

منوراني يا قمر

ما علينا said...

Doba

خلاص يا هبه
عيب كدا
انا معوداكي لما نروح عند حد
تعملي كدا
بس لما نروح

يا قمر انا تحت امرك

انا انقلك
لابوم هنا
ولا تحبي لابوار

انت تؤمر بس يا جميل

وربنا يبارك فيكي

ما علينا said...

e7na

الدنيا كلها منورة

وليه بس حاول تجرب الشاي عندنا حلو جدا

نفسي اوي تطول على
لكن من غير كلام

واصلني اللي عندك

الصداقة والاخوة
مش محتاجة رغي كتير

بس تقول ايه بقى
داء فيا
وبحبه كمان

تحملوني

منورني دايما كدا ورافع راسي
مش انطلاقتي كانت من عندكم

وكلمة اسف
اتمنى ما اشوفهاش تاني

انت طالبة معك تعليق قصير
براحتك

تعليق طويل براحتك

ما تعلقش خالص
دا حسب وقتك

لكن طبعا انا على قلبك
ولازم اقرفك واجي اعلق على كل حرف انت بتكتبه

سلام

ما علينا said...

ali

فين دي اللي متاخرة

الله يبارك فيك

هو احنا في الهوا سوا

باقي لك ترمين برضوا

ربنا معانا ونخلص بقى

منورني

ما علينا said...

تخاريف دكتور

thank you

لازمته ايه التقطيم
مش عاجبك التقديرات

تخيل برغم كل المذاكرة والدح من اول يوم

تبقى تقديراتي كدا

بعيد عنك
مخي ضلم

وشكرا كمان مرة بالعربي

وكفاية عليك كدا
عارفة تعليقاتي بتعملك تخمة

ما علينا said...

أبو سويلم

اخويا الغالي

كدا انا وانت نقعد
اظبطلنا كوبايتين شاي كدا في التمام
لان المزاج كدا واحد

الله يبارك فيك يا محمد افندي

والله انت منشن ونشانك رشق
يا ابا محمد

فعلا انا مش في الموود خالص
بس دا من قبل النتيجة
انا فعلا كنت ناسياها
وماكنتش منتظراها

انت ناسي انا لا باقلق ولا بانتظر حاجة
مهما كانت طالما هي جاية

بس فعلا انا مش في المود
اكيد في سبب او اسباب
بس لسه ما حطيتش ايدي عليهم


منتظراك بقى نشرب الشاي

ما علينا said...

مهندس مصري

الله يبارك فيك
ما تقلقش على يا باشمهندس
انا محتكة بالحياة من زمان

واتعلمت منها كتير
وفعلا النجاح في الحياه العملية
والحياة عموما

مش مرتبط ابدا بالتقديرات الدراسية
او بالنجاح في الدراسة من عدمه

وطبعا شرف لي اني اعلق في مدونة حضرتك
ونورها جاي من كتابات صاحبها

غالي يا باشمهندس والطلب رخيص
تحت امرك

واتمنى ما تبقاش دي اخر زيارة لك عندي

Unknown said...

مبرووووووووووووووووك يا جميلة ألف مبروك


ازاي يبقي شاي وبس فين الجاتو؟؟؟؟

لالالالا لن أتنازل عن جاتو وحاجة ساقعة كمان سيبك من الناس دي كلها أنا عاوزة عزومتي علي جمب كدة في الخباثة ومش هاقولهم


مبروك ألف مبروك عقبال الباقي

S H A H said...

يا نهار مش فايت

شكلي ووحش قوي
33 كومننت

امتى انكتب و امتى نجحتي و امتى الناس دي دخلت تبارك

والله مكسوف من نفسي حقيقي

و حقيقيى الف الف الف مبروك وواجب الناس اللي دخلت دي كلها عندي انا يا جميلة

بجد فرحتلك

كان هم بجد و انزاح

و ان شاء الله تخلصي الترمين اللي فاضلين على خير

اسف مرة تانية على تاخيري

دكتور كسلان said...

الف الف الف مبروك
والله العظيم بتفكرينى بنفسى
انا من محبى ومعجبى ومؤيدى التقدير الشعبى
اللهم اجعلنا من المقبولين
وكنت كل تيرم بجيب جيد جدا فى مادة واحدة بس


انا بحب الشاى سكر زيادة

بس نفسى تكونى زيى
وتبقى كسلانة ولو لمرة واحدة
خصوصا فى التعليقات

kafrawy said...

ماعلينا

و اللة

من كفر الشيخ

ها
جنبنا و لا لا

klmat said...

الف الف مبروك
ودابما ناجحه
ومعلش انا مكسوفه انى متـخره
كده اعذرنى
بس انت تستاهلى امتياز
كل سنه وانت طيبه
فرحت من قلبى
سلامى لك

Sally said...

انا مش عارفه ازاي
مسجلتش تعليق هنا
!!!!!!

المهم
مباااااااااااااااااارك
يا اجمل ما علينا في الدنيا
والنتجة تكون احسن واحسن
في التيرمين الجاين

بس انا مش بحب الشاي اووي يعني
ممكن شربات احمر من فضلك
اصلي بموووت فيه ومرتبط في مخي بالمناسبات الجاااامده

لك حبي
رؤية

الـفجـريـــة said...

مبروووووك

انا دخلت هنا كذا مرة قببل كده
قرأت بس معلقتش

الرمة دى قلت لازم اعلق واقول مبروك
وعقبال الترمين اللى فاضلين

Abeer said...

الف مبروووووووووووووك
عقبال الترمين اللي فاضلين ان شاء الله
انا جيت متاخر تقريبا









يا ترى هلاقي شاي ولا خلص
:)

ما علينا said...

fanan fa2eer

فنانتي
فنانة الاطبا

انت تؤمر يا قمر
وبعدين انت صاحب الفرح
يعني انا منتظرة في الطابور
انت ناسية

انتي اللي بتوزعي الجاتوه والحاجة الساقعة

ربنا يخليك ليا يا جميل

ربنا يوفقك ويكرمك يا رب

وامتياز بقى ان شاء الله

ما علينا said...

S H A H

انا ساكتة اهو ومش هاتكلم
مش هانطق

واللي على راسه بطحة بقى

جايلي بعد
33 تعليق

ماكانش العشم

دا انا كنت مفكرة انك انت هاتعمل اتصالاتك وتجيبلي النتيجة بدري بدري

لكن طبعا الباشا مشغول في جولاته اللاتينية

واحنا مش على باله خالص
حقوقي زادت عندك اوي يا كينج
والحساب تقل

بس اقولك
ماعلينا

كفاية مرورك
يا كينج

وطبعا واجب الناس دي كلها عليك

اصبر انا بعتلك الفواتير كلها


ربنا يبارك فيك يا لورد

ويا شاه

لاداعي للاسف

كيلو بيور
اضربه واعمل بيه 5 كيلو انزلهم السوق
كفاية ويخلوني ما ازعلش


منور دايما يا لورد

ما علينا said...

دكتور كسلان

الله يبارك فيك يا دكتور
هو انا هانهب بقى

كفاية عليا ابقى زيك في التقديرات

انا الشعب
ولازم نعيش احساس الشعب والتقدير الشعبي


وشايك
زي ما تحبه انت تؤمر وبس

وطبعا هاتكسل تشربه
هاشوف حد يشربه لك


وبعدين ما خلاص
انا ظبطك بتعليق طويل جدا
عند الساموراي الاخير

ما علينا said...

kafrawy

من غير ما تحلف يا عم
خلاص صادق

جنبكم

فعلا العزوة حلوة

ما علينا said...

klmat

الله يبارك فيكي يا كلمات
وبعدين انتي كفاية مرورك بس
دا في حد ذاته
معناه كبير عندي جدا

ولعلمك مهما تتاخري
بابقى عارفة اني ان شاء الله
على بالك وجاية لي
بس عارفة ان كل واحد بيتشغل
وبيتاخر على اصحابه
غصب عنه

ربنا يخليكي يا رب

ما علينا said...

بالله المستعان

انت يا باشا
مسيري مقابلاك واجيب لك ازازة الشربات معايا

ايه رايك في شربات الورد

وبعدين ازاي صحيح
لسه بتباركي لي دلوقت

ولا قولتتي لي مبروك يوم النتيجة ولا حاجة


شرباتك محفوظ يا رؤيتي

ما علينا said...

elfagreya

الله يبارك فيكي

اتمنى عدم تعليقك يكون
سببه الكسل

واتمنى تشرفني دايما بزيارتك
يعيدة جدا انك
المرة دي علقتي

وشك حلو على يا جميل

ومنتظرة زياراتك بقى

نورتيني واسعدتيني

ما علينا said...

Abeer

ولا متاخر ولا حاجة يا دكتورة

حتى انا جاية بعدك اهو

انت تيجي في اي وقت

وسيبك انت بقى من الشاي

تعالي بقى

خدي حاجة ساقعة وجاتوه

ولا اقولك
اغديك او اعشيكي الاول

انا تحت امرك

مفيش حاجة اسمها خلصت

اؤمري انت بس

challenging_sam said...

ما علينا ................ مبرووووووووووووووووووك

ايه الأخبار الحلوة ديه؟
أنا أسف انها جاية متأخرة

أجدع حاجة انها جاية بعد إعترافات ليلية اللي انتي كنتي عاملاها في حلقات

دلوقتي الفرحة فرحتين ... فرحة بنقاء السريرو و فرحة بنقاء النتيجة

عقبال البكالوريوس انشاء الله

Hadota ... حدوتة said...

الف مليون مبرووووووووووك
عقبال يااارب ما نباركلك على التخرج

شاى ايه
دا المفروض احنا اللى نجيب هدايا

اتنين كيلو موز وقزازتين بيبسى اهو

وبوكيه ورد

:)

Doba said...

يا أهالى البلوجات الكرام
طم ططم طم طم

أسمعوا وأعوووووووووووو
لقد قمنا بنشر الفصل الجديد - للقصة المجنونة والجوهرة المدفونة - كشف المستور - وعلى الحاضر أنه يعلم الغايب بحضور المدونة لقراءة القصة وكتابة التعليق - وعلى كل زاير انه ميدخلشى الا برجله اليمين ويجيبلى حاجة حلوة قوى فى ايديه

يا اهالى البلوجات الكرام
مستنياكم كلكم

تعالوووو زوروووووونا
باى باى
دوبه

ktr7ercom said...

******* مبروووووووك *******
******* مبروووووووك *******
******* مبروووووووك *******
******* مبروووووووك *******
******* مبروووووووك *******

ألف مبروك
ربنا يوفقك
وييسر لك امورك
ويسهل لك كل صعب

___________________________

تحياتنا لك

WiLdBiRd said...

مبرووووووووووك

وانا قول انتى مختفية فين

الف مبرووووووووك ياجميل

وشاى شاى مش مشكلة

شاى الحبيب زى اكل الزبيب بالظبط

:)

بتاع العسل said...

بعد السلام


معلهش نسيت اقولك اعملى حسابى
فى الشاى ضرورى
ولو كان خلص قوليلى اجيب
وانا جاى

سلام

أبوسويلم said...

يا ريت يا جميلة تدخلى تشوفى اخر رد لى عندى بسرعة

الراقـــص مع الذئـــــاب said...

السلام عليكم
شفتي بقي وشي حلو ازاي
اول ما بنزل اجازة الاقي اخبار جميلة
الف الف الف الف مبروووووووك يا ماعلينا
وإن شاء الله السنة اللي جاية تعدي مرحلة السنانير وتدخلي في الجيم واخواتها والميم
والسنانير هي مفرد سنارة....لأن المقبول بيتكتب حرف (ل) في النتيجة...فبيكون شبه خطاف السنارة بتاعت الصيد...وانا بلا فخر كنت اكتر طالب بيجمع السنانير في الكلية إن مكنش فيه ضاد واخواتها
بس الحمد لله عديت بعد ان حققت جميع التقديرات من ضج حتي امتياز
خبرة بقي

وبخصوص الخبر الجميل دا لازم تعزمينا علي سندوتشات مكرونة بالبشمل

مرة تانية الف مبروك يا اختي الكريمة

ابن رشد said...

اية دة لا مش ممكن كل دة
مقلتلكيش مبروك
و كل دول قالوا قبلي
دة انا بعدي على المدونة دي كل يوم و كل يوم قلتلها مبروك
على العموم انا كل يوم بقلك مبروك في سري

خيرالدين said...

لا يا جميله
عاوزين نشاط تدوينى زى نشاطك فى التعليقات بالضبط
فاكره اما كنت بتزعلى مننا اما نتأخر فى الكتابه
الدور عليك يا استاذه

قطوف said...

أستاذة ماعلينا


مبروك
انا هاجى انا وامينه نبارك
احنا عندنا اغلى منك



بجد الف مبروك انا فرحتلك بجد

ما علينا said...

The Last Samurai

الله يبارك فيك
دعواتك بقى

بس هو طول ما انا بازورك

اعتقد مش هاوصل للبكالوريوس
هانروح الجونينة
دا هو الاحتمال الاقوى

بس ومالوا اهو تغيير


بس ايه رايك
في الـ 4 مقبول

ما علينا said...

Hadota .. حدوتة

الله يبارك فيك يا قمر
عارفة يا حدوتة
هديتي انك جيتي

و هديتي الكبيرة
انك تكوني بخير وكويسة
وطلعتي فعلا من الموود
الوحش اللي كنتي فيه

ربنا يسعدك دايما

وبعدين موز وبيبسي ماشي حلو

لكن ورد ايه بس
ما تجيبي تمنه احسن


منوراني يا قمر
ودايما يا رب تنوريني

ما علينا said...

Doba

طمطمطمطم

علم وجاري التنفيذ حالا
واكيد انشاء الله
تكون النتيجة ممتازة

ما علينا said...

shokri & shokria

الله يبارك فيكم
ويكرمكم ويعزكم

سعيدة جدا
للمرور والاهتمام بالتعليق

ما علينا said...

WiLdBiRd

ازاي بقى وانا اقدر اختفي يا دكتورة

انا تحت الامر والطلب

وبعدين شاي ايه بقى

انا مجهزة كيلو زبيب اهو لك انت بس

ماشي يا حبيب

ما علينا said...

ali

لا يا سيدي خير ربنا كتير والحمد لله

بس انت تعالي
هتلاقي نصيبك في الحفظ والصون


سلام

ما علينا said...

أبو سويلم


تم التنفيذ وقت استلام الرسالة

ما علينا said...

الراقص مع الذئاب

يا محمد
كفاية بس على

زيارتك ودخولك عندي

وبعدين ايه دا
انت عامل دكتوراه
في السنانير


والسنتدوتشات
جاهزة وتحت الامر

انت تؤمر

ما علينا said...

shams


وسرك قالي
على مبروك اليومية
يا وريث

وكنت عارفة انك اكيد هاتقولها
اول ما تيجي وتلاقي اللمة

بس هي الاشغال بقى
انا عارفة
ومقدرة

مش انت الوريث

ما علينا said...

e7na


ايوا انا ازعل منكم
لانكم مدونون بشكل اساسي

لكن انا مدونة بالصدفة

وهاقولك حاجة اعتقد انتم عارفينها عني
وظاهرة جدا

اني باعشق التواصل في التعليقات
اكثر من التدوين


التعليقات في مدونات الغير
بتتيح لي الاحتكاك بافكار الغير
بشكل اوسع
واكثر تعمق

ويمكن كمان
لاني باجد صعوبة في طرح مواضيع للنقاش

على عكس السهولة اللي باجدها
في المشاركة في النقاش
في موضوع مطروح من شخص اخر


واوعدك اني ان شاء الله
انزل حاجة جديدة
بس لازم تكون حاجة
شداني اوي


وبعدين
ممش كفاية التعليقات
دا انا باخلص فيها الشحن بتاعي

أبوسويلم said...

انا ما اعرفش عنك البخل يا جميلة
وعلشان كده ياريت تنزلى تدوينة جديدة
بجد كده مش هينفع
سلام يا ست الكل

ما علينا said...

أبو سويلم


وانا ما اقدرش
اكسر كلمة اخويا الغالي

وخلاص التدوينة نزلت
طلباتك اوامر
يا غالي

و القادم....أجمل said...

يا ربنا لك الحمد
كما ينبغي لجلال وجهك
و عظيم سلطانك

مبرووووووووووووووك يا قمر

هييييييييييييييييه

الف مبرووووووووووووووووووووووووك

ربنا يوفقك ياااااااااارب

معلش جاية متأخر

و الله كان عندي امتحان

بس فرحنالك اووووووووووي

تستاهلي كل خير

بالتوفيق دااااااااايماااااااا

:)























فين الازوزة ؟؟؟

غمض عينيك said...

الف مبروك يا ماعلينا
جت متاخرة شوية بس معليشي
دي اول زيارة ليا
مدونتك لذية اوي وهتلاقيني ضيف عندك علطول

فين الشاي؟
محمد سمير

ما علينا said...

غمض عينيك

الله يبارك فيك
وان شاء الله ما تكونش زيارتك الاخيرة
وانا ومدونتي نتشرفك
بزيارتك وتعليقك

ربنا يكرمك
ويعزك

نورتني
يا محمد باشا